BERGA, lägre än rasister och homofober!

Berga ligger typ längst ner på brahets listan. Och jag bor här! SKAAAAM! Men de bästa är att jag inte går i skola här, och när jag väl är i berga så utnyttjar jag allt och alla så att jag själv ska må bättre. Jag kan typ skämma ut mig hur mkt som helst där, för lxm va har jag att förlora? ett jävla lantis ställe me typ efterblivna smångar? OHNOO! i don't care? Vad gör de om jag står och skriker i berga centrum om att jag är bäst och äger hela berga me häst längder? alla skulle bara hålla me right? jag är känd i hela berga, alla här ser upp till mig. Alla småbarn har mig som typ förebild. Jag är mer än perfekt, och knäcker alla äckliga bondar som bor där!! Jag är i stan dag ut och dag in, VARFÖR BOR JAG HÄR?! Typ pppaaaaniiik. Såå inte okej :O lxm, jag är tvättäkta sthlmare, varför placerade då gud mig här i helvetet? :( Jag vill bo i stan. spelar ingen roll vart bara man har tillgång till tuben SOM MAN INTE HAR PÅ VISSA ANDRA STÄLLEN!! Jag bajsar så jävla snett på berga och bergabarn :D i love to be me (a)
Jag passar inte in här :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0