Bergahatardag!

Hej vill bara säga att de här har vart en av den värsta dagen på hela månaden! Förutom att jag vakna upp me älskling. men anyway. Titta jag skulle åka hem och tog de äckliga skabb roslagsbanan hem. När jag kommer fram ska jag köpa cola och jag har typ 10 min på mig och ica ligger ganska långt bort från stationen, och kö och skit. så jag hade fäätt brottom. Sen när jag kommer in på ica så finns de ingen cola!!! asso hur ofta händer de? NEVER! så jag blev skit sur och gick typ till bussen och sen när jag kommer dit så går de ingen buss för de har blivit något jävla fel. Och sen är de en fucking TIMME tills nästa buss går. jag mådde typ skit och hade sjukt ont i benen. Men ändå va jag tvungen att gå vilket är jävligt långt! Jag vah tillome hemma en halv timme innan bussen skulle gå. seriöst, varför tvingar mina föräldrar att bo på ett sånt här äckligt LANTIS STÄLLE!! HATAR BERGA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0