Människohat...

De finns inget värre än när andra människor hatar en annan människa bara för att den är född med te.x mörk hudfärg. Rasister äcklar mig något otroligt. Man hatar inte en människa på de sättet. Man är född med de och de är inget fel. Hitler dödade alla judar för typ hans mamma va judinna. räcker de inte me att bah döda morsan? Han behöver inte ta ut sin ilska på vackra, omtänksamma personer. När jag blir stor ska jag nästan seriöst bygga ett fängelse för rasister, terorister, nazister ALLA!  Jag har faktiskt helt ärligt mer respekt för mörka människor än vita. Jag umgås mer med "blattar" än "svennar". Men seriöst blattar har roligare, blattar vågar säga saker, vågar vara sig själva! Svennar är inte så. Jag själv är "typ" svenne. Så jag vet ju hur de är. Men grejen är att jag umgås så mkt me blattar så jag själv blir så. Jag är så jävla glad för de och stolt över att känna er. Så tack som fan rinkeby, tensta, hässelby, flempan och hela jävla gröna linjen (a) Svär blattar äger svennar stort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0