Inge mer bergahatardagar :(

Ville bara informera alla söta om att jag INTE längre kommer att skriva om åkersberga och hur jag hatar de :O De här är BARA för att min mamma inte gillar det. Och jag har för mkt respekt för henne för att kunna fortsätta skriva om de. Så nu vet jag inte vad jag ska skriva om riktigt :( Lxm de va en bergahatarblogg från första början ju :( Kommer sakna de riktigt mkt :'( men alla vet ju att jag egentligen ÄLSKAR åkersberga och lantisvärlden häär :O *nooooot* Jag står fast vid min åsikt och så men tänker inte yttra mig om de längre. Men fick så gaaalet mkt uppmärksamhet och de är ju de jag är ute efter ;) tillome en grupp på facebook som heter "alla vi som hatar att bo i åkersberga" har tagit mina bilder från bloggen och använt på sin grupp. Och jag vet de är mina för de va jag som gjorde dom i paintbrush ;) *STOLT*  jag älskar att vara åkersbergas mest kända bloggare. HAHA, fast egentligen finns de ens nån annan här som bloggar? XD Jag tror att dom inte vet nu vad de är förnånting men kanske om 5-6 år så bah åååh blogga XD haha, juste jag fick inte va elak (A) men aja ville ba säga de :D
Pusspuss §§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0