SL!

Ni vet att jag hatar SL trafik i åkersberga? De går fuck inga bussar till eller från åkersberga! DAMP! Så jag mailade SL och vet ni vad? Jag fick svar!! :D

 

-JAG

 

Hej jag är en 16 årig tjej som verkligen INTE uppskattar åkersberga. Därför har jag hela mitt umgänge i stan dvs Danderyd mm. Men eftersom jag bor i åkersberga så tar de helvetes tid att komma in till stan med roslagsbanan från åkersberga station. Jag bor på oxenstiernas väg så då måste jag dessutom ta buss till åkersberga station sen ta tåget in till tekniska som tar 40 min. Men bussen från oxenstiernas till danderyds sjukhus tar bara 20 min. Men de äckliga är att de går nästan inga bussar därifrån. De går typ var 3dje timme om inte ännu mer sällan. Förstår ni mitt problem? De är inte bara jag som drabbas av de här. MÅNGA av mina vänner klagar oxå de här. Så snälla ber er. Sätt in fler busser till danderyd iallafall en varje timme!


-SL

 

Hej Kitty!

Tack för ditt e-brev.

Jag har rapporterat dina synpunkter på busstrafiken mellan Åkerserga och Danderyds sjukhus till de ansvariga.

Vi är tacksamma att du hörde av dig så att vi kan ta vara på dina synpunkter i vårt arbete med att förbättra trafiken, trafikinformationen och miljön för er som reser med SL.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0