summerar året som har gått

Januari: Va tillsammans och besatt av en kvinnohatande idiot. Insåg inte hur dålig påverkan han gav mej förrän min förra bästa vän tog honom ifrån mej på alla hjärtans dag. Hon hade knullat sej igenom hela hans å mitt "förhållande". Vad har jag lärt mej? jo, att aldrig bli tillsammans med en fjortis och att inte förlita sig alltför mycket på sina "äkta" vänner.

 

Februari-Juni: kämpade järnet med skolan. och lyckades komma ut med 175 poäng! ganska bra för någon som inte vart i skolan på två år att klara av de på ett halvår ;)

Lärde känna David W, och han va inte alls som jag trodde. Slutade med att jag åkte till bagarmossen och sökte tröst hos kruffs som senare lämnade mej när jag hade de som jobbigast för ingen som helst anledning.

 

Juni-augusti: sommaren 2010 är inget att minnas. Allt jag kommer ihåg är ett stort svek, otrohet, lögner, rykten, skitsnack, knark, bråk, falskhet. Men allt ont kommer med något gott. Jag lärde mej att sluta tro på lögner. Sluta låtsass att allt va bra och istället se på saker som de egentligen är. Jag lärde mej att ta svek på hög nivå. Jag lärde mej att jag ALDRIG mer i hela mitt långa liv vara otrogen, för jag vet hur ont de gör. Jag lärde mej att säga sanningen till både vänner och familj.

 

Augusti: va så sårad att jag blev "låtsasskär" i min kompis. Jag trodde jag va kär, men de visade sig bara vara vänskap. Förknippade mej själv med för mkt knark att jag sa upp kontakten med minst 10 nära vänner.

Kom även in på DCC, vilket resulterade i tårar och lycka.

 

Septemer-december: 4 september 2010 träffade jag paulo första gången. Som sagt tidigare, kärlek vid första ögonkastet. Vi är tillsammans än idag. De har varit en jävligt jobbig resa, men allt är clean and clear nu. Jag har lärt mej gaaaalet mycket under förhållandes gång. Att de verkligen är insidan som räknas. Jag sa alltid förut "de är bara dom fula som säger att insidan räknas". Va är man för jävla människa att säga så? De finns så mycket mer än, ansikte, hår och kropp. jag vet inte riktigt hur jag ska förklara de. Men förut gav jag inte dom "fula" någon chans att visa sitt inre. Men de har jag gjort nu. och de känns så bra. Man märker att dom är vackra på insidan och även utsidan. För när man väl känner insidan ser man de vackra på utsidan.

och jag känner inte längre att jag behöver "drama queen" i mitt förhållande. Alla vet att jag ÄLSKAR uppmärksamhet. Att ställa till med en scen i mitt förhållande tyckte jag va uppiggande på något sätt. Att man typ förstod hur mkt man tyckte om personen. Men paulo har fått mej att förstå att de inte behövs längre. Jag får den uppmärksamheten jag behöver av honom och jag söker inte längre efter saker att bråka om. Och har insätt att ha ett förhållande som är helt problemfritt är så jävla underbart! Har aldrig haft de så förut, de kan jag verkligen säga är UPPIGGANDE! Jag har lärt mej så sjukt mycket av dej bebo. inte bara om sättet att leva och styra upp ett förhållande. Du lär mej även nya ord, hur man stavar saker, berättar saker på engelska. Jag har tillome kul när jag lär mej. Du är underbar/n! När jag är med dej är de som om jag får nya krafter att stå på egna ben. Du gör mej glad, du gör mej lycklig, du gör mej sprallig, du gör mej varm, du gör mej irriterad (ibland), du gör mej generad, du gör mej kär, du gör mej lyckligtlottad, du gör mej kåt, du gör mej smart, du gör mej trött, du gör mej allt som finns på detta klot.

Du är allt och lite till. Finns för dej oavsett vad! Efter allt du gjort för mej är du värd allt på jorden. du är de bästa i mitt liv Paulo!

 

Nu är året snart slut, och samma sak med texten. Tycker de varit ett galet roligt, men framförallt ett lärorikt år. Gud va tråkig jag låter x)

imorrn blire å flippa sönder me pojkvän å hans vänner :D eller nåt :O

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0