bergahatardag!

Vill bah jämföra lite här mellan barn till barn ;) kolla, ett tvättäkta bergabarn: bor i åkersberga. går i skola i åkersberga, hänger i åkersberga, och vet inte ens hur man kommer till tc. (tro mig har frågat många här alla bah "va är t-centralen för nåt?") vet inte ens om dom hittar till täby?!! och när dom väl kommer till täby bah "omg storstad jag ska börja hänga här" men nejnej, ni har inte sätt de bästa (a) Och jag: Jag bor där, solar solarium där såklart, går i skola i täby, hänger i stan. hittar mer än väl till tc, tycker att täby är lantis. VEM FAN ÄR BERGABARN HÄR?! hahah, jag vinner alltid :D å kom ihåg om du någon gång hör mig säga någonting gott om åkersberga nyp dig själv i armen för då drömmer du ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha du fattar att den där bilden e skit lik dig men du skriver inte asso du skriver assw!! O ge fan i att skriva om berga.. du dissar dig själv ocksa. Asso ingen bryr sig vart fan du är, ingen bryr sig om DIG! Du bor i berga that's the way it is! deal whit it..

2010-01-18 @ 22:35:01
Postat av: Jessan

Asså du som kommenterat först av alla du vet ingenting om kitty typ alla bryr sig om kitty och den där bliden är inte alls lik Kitty.Kitty e skiit fin (är inte lebb).Bara för att folk dissar dig och ingen bryr sig om dig så betyder det inte att det är så med kitty också. och hon får väl skriva assw om hon vill du ska inte säga nåt bara för du e så jävla feg du vågar ju tillomed inte skriva ditt namn TÖNT!!

2010-01-19 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0