sorry bergabitches ;)

vet ni? jag ska fan börja behandla bergabarn som vanligt folk. jag ska sluta snacka skit om er. De kanske va jävligt dumt. Men mamma har lärt mig att inte ljuga. Nej, men seriöst. Jag har lärt mig hur mkt jag gillar alla mina kompisar i berga. Men alla som snackar skit om mig utan att känna mig, gör jag exakt samma sak emot. Nu kommer jag börja med att hänga ut folk. Inte bara smutskasta hela åkersberga, för de finns människor här som är så jävla underbara. Men falska fittor, skyll er själva. Säg nå dumt om mig och hela sthlm får veta va du gjort (a) För jag är inget bergabarn som bara känner folk i åkersberga. nej över heeela stockholm! Payback is a bitch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0