.......

I mina ögon finns de inget som heter "jag älskar dej" i mina ögon är de dom orden man säger till killen man ska gifta sig med. Jag har sagt de till 3 personer i hela världen under hela min livstid.

 

Karro, natta och mamma. Dom personerna litar jag mest på. Jag vet att dom ALRDIG skulle svika mej. ALDRIG hugga kniven i ryggen…

 

Dom orden är inte ord man säger till vem som helst. Jag hatar små fjortisar som springer omkring och ba "jag älskar dej bästis" lalala. Man ba vet du ens va älskar är?

Men vi säger så här. Du är tillsammans med en tjej/kille. Han/hon säger ALDRIG typ älskling, sötnos, bebo. sånna saker till dej. Men när de väl händer… Då känns de så jävla bra! Man blir så sjuuukt glad! Men sen om killen eller tjejen använder dom "smeknamnen" hela tiden blir de inte lika speciellt. Då skulle man nästan kunna tro att dom glömt bort ens riktiga namn.

 

Jag har varit med om de en gång. När en kille bara kallar en älskling. Tillslut när han skulle säga mitt riktiga namn sa hans sitt ex namn. Satt så kan de gå.

 

Säg inte att du älskar någon förrän du är riktigt riktigt säker på att de är den tjejen/killen du vill spendera många många år med. ha respekt för orden och slit inte ut dom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

word!

2010-11-04 @ 21:06:49
Postat av: e

har ni gjort slut?

2010-11-04 @ 23:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0