pratar ut...

Jag hade planerat ända sen fredag att jag skulle plugga idag. Idag efter middagen. jag öppnar papprerna och de ända jag ser är ord utan mening. Jag förstår inte vad jag läser, jag förstår inte de jag hör. Jag tror att jag aldrig kommer att göra det. De finns inget hopp längre. Jag orkar inte anstränga mej för någon som aldrig blir bra. För jag anstränger mej verkligen på högsta nivå! Skulle de har varit för 2 år sen, skulle jag aldrig ens tänka tanken att plugga på en söndag, eller plugga överhuvudtaget.

 

jag tänker aldrig skaffa barn för jag vill inte att dom får mina gener. att ha inlärningsproblem, koncentrationsvårigheter, dyslexi, dyskalkyli, ADHD och allt va de är. De är fan inte kul, och de finns INGENTING att göra åt de! Jag vill inte att någon annan drabbas av samma sak. För de gör ont att veta att man inte kan göra samma saker som alla andra. Att man alltid kommer vara annorlunda. Att man aldrig skulle kunna få mer än G i matte bara för man har ADHD.

 

Jag brukar slå mej själv i huvudet ibland. Då kanske bitarna som sitter löst hamnar på plats. men de oxå utan resultat. och jag fortsätter dagen i ett helvete!

 

De är inte mitt fel att jag är så här. Jag föddes så här! Så alla ni som kollar snett för att jag inte jobbar i skolan. De finns en anledning! Skulle jag va som ni att allt gick på en räls, att man förstod de man skulle göra i skolan. De är klart som fan jag skulle arbeta då! Men de finns inte en chans att kunna arbeta när man inte förstår va man ska göra. Man får de förklarat gång på gång. tillome från olika personer, men fortfarande så förstår man inte. Jag är inte lat, jag förstår bara inte. Skulle jag förstå skulle jag antagligen ha MVG i alla ämnen! Jag skulle plugga sönder!

 

Men nu är de inte så… Utan Gud skapade mej till den estet flickan jag är. Och de är den jag vill vara! Jag vill inte gå till skolan, jobba sönder mej utan resultat. Jag vill göra de jag verkligen är bra på och de jag tycker är kul! Jag får inte ut nånting av att jobba matte eller svenska eller vad de än kan vara.

Jag vill måla! Jag vill sy, sticka, pyssla, pynta, möblera. För de är de jag kommer göra i framtiden. Någon fysiskt. Aldrig i mitt liv att jag kommer sitta framför en data och en bunt med papper. Jag måste sluta kämpa för saker som inte är värt nått…


Kommentarer
Postat av: sexi mutha

Du är snyggast i skolan! du går i min DCC i estet klassen va sexbomb? ;)

2010-11-30 @ 13:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0