Att vara bokstavsbarn

Nånting jag vill prata med er om… är alla mina oändliga problem! Haha, driver. Men är de någon mer än jag som är bokstavsbarn? Bokstavsbarn är människor med Adhd, damp, asperger, add, dyslexi och koncentration svårigheter eller annat.

Jag har otroligt grova koncentration svårigheter. Och snart är de dags för utredningen för adhd.

Innan jag visste att jag hade problem kände jag att ingenting stod rätt till, jag mådde inge bra både fysiskt eller psykiskt. Jag visste innerst inne att jag va "speciell". Men nu när jag fått veta de, känns de som om jag måste söka mej till problemen. asso att jag koncentrerar mej på att inte kunna koncentrera mej just för att jag har svårt för de.

Och nu när jag börjat i en ny skola vågar jag inte säga att jag har problem. För de känns som om alla som har "problem" får sämre betyg. De är som om dom ser ner på oss, och ba "nej dom kan ingenting dom kommer inte få högre än G"

De suger!



Kommentarer
Postat av: Jimmyh

Tjena. Härligt att du lägger ut min låt :) och kul att du verkar känna igen dig i låten. Visste du att jag gjort en till låt om bokstavsbarn?`



här är den iaf. http://www.youtube.com/watch?v=KALu9TKD0DI



Ha det bäst!

2010-09-11 @ 13:36:50
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0