Kärlek vid första ögonkastet

För alla efterblivna är jag tsm med "P" nu. Och ni har rätt att få veta vem de är. Inte för att ni vet vem de är men men…

 

Han heter Paulo är 20 år och 30cm :blush: De va inte ens meningen att få känslor för honom. Han va bara som en vän, som vem som helst av alla killar som stöter på mej. Men när jag såg han första gången, asso jag dog lite… Han är så jävla vacker. De finns inte ord. Jag fick typ känslor för honom första kvällen. När någon är rätt för en så känner man de.

 

Och jag har aldrig haft så här mycket känslor för någon förut. Eller så har jag bara glömt hur känslor känns :O :(

 

De känns underbart nu iaf :love:

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAH han e inte 20 år om du inte visste ... har han ljugit om sin ålder för dig?hmmm

2010-09-21 @ 00:29:44
Postat av: e

30cm?? :P angående vad? jo när någon är rätt för en så känner man de på sig. hoppas han här är trogen mot dig!

2010-09-21 @ 10:36:06
Postat av: Anonym

Men kom igen! 30 cm? världsrekordet ligger på 30 cm, och han som har det kan inte få stånd utan att svimma för att den behöver så mycket blod. Dessutom är det omkretsen som räknas och inte längden! Hålet är inte så djupt på en tjej.. kul för killen att bara doppa toppen.. HAHAHA!

2010-09-21 @ 10:51:25
Postat av: Paulinho

Jag är 19 fyller 20, de vet hon om :).. 30cm? nee hon vet hur stor jag har;).. tror hon menade 1.90 cm lång :)

2010-10-05 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0