Måste börja respektera min pojkvän!

Nu efter ha varit singel i några månader så har jag skaffat kille. Tänkte inte ens att jag skulle skaffa, och jag ville inte ens ha. Men paulo fånga mitt hjärta på 0.3 sekunder. Jag fick typ känslor för honom första dagen vi va me varann :$

 

Men iaf… Så har jag blivit van vid att gå och visa hela rumpan för halva befolkningen av sthlm. Jag går lite som jag vill, tillgängligt om man säger så :D

Men eftersom Paulo är som han är (överbeskyddande) så måste jag typ täcka alla "privata" områden. För allting som finns under mina kläder äger han… och jag förståss :p

Så vill egentligen inte att någon annan ska ta del av de. Därför MÅSTE jag börja lära mej!

 

Så om ni ser mej med för korta tröjor så jag visar rumpan, så säg till :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0