<3

Jag har skrivit såna här texter 100 gånger. men Jag har så galet mycket känslor nu. Så jag måste verkligen skriva av mej…

 

Jag vet inte riktigt vad jag tänker just nu. Men de jag tänker, de handlar allt om dej. Du går i mitt huvud dygnet runt, du finns tillochmed i mina drömmar! De känns som om jag återfått mina känslor. Inte för att jag inte hade några förut. Jag har alltid haft känslor för dej. Men dom har blivit starkare.

 

De du gjorde för mej i fredags, jag ville nästan bara flyga upp till gud och kyssa hans läppar. Du va med MEJ på din 20års dag. Varenda kille hade valt att gå ut och festa, ha kul med sina vänner. Men du var hemma i sängen och myste med mej. De är de finaste du någonsin gjort för mej, de är de finaste nån nånsin gjort för mej! Även om du inte behövde anstränga dej speciellt mycket. Men veta att jag betyder så mycket för dej att du spenderar hela din 20års dag med mej!

 

Jag förstår de nästan inte själv. Att de finns sånna människor kvar!? Efter alla gånger jag har litat på människor, trott på deras ord och sen blivit sviken, krossad och helt förstörd. Du ger mej nya hopp! Att de faktiskt finns något som heter sanning, att de faktiskt finns något som heter äkta, att de faktiskt finns något som heter kärlek.

Jag har skit svårt att förlita mej på folk, efter vad alla har gjort mot mej. Men jag har insett, du är inte som alla andra. Efter 5 månader med dej, kan jag säga med handen på hjärtat älskling, jag litar på dej till 100%!

 

Att du kanske inte alltid håller vad du lovar är en sak, de är en skitsak i de här sammanhanget. Men att när du säger "jag ligger i sängen och kollar på tv". Då VET jag att du inte är ute och festar tillsammans med massa tjejer. Du skulle aldrig ljuga om nånting sånt! Och de känns så förbannat jävla fitt skönt att ÄNTLIGEN kunna lita på någon. Att känna att de faktiskt är sanningen han säger. Att slippa oroa sej hela tiden. Klumpen jag haft i magen i flera år, har äntligen lossnat! Du kommer nog aldrig förstå hur skönt de är.

 

Jag är så sjukt tacksam över att du finns för mej. Och framför allt att du spendera din stora dag tillsammans med mej. De fick mej att tänka om TOTALT! Jag ser dej på ett helt annat sätt nu. Ett bättre sätt! Mer känslor, mer kärlek. Jag är som galen! Jag är som nykär! Jag får fjärilar i magen när jag ser dej. När du kysser mej är de som om jag får nya batteri. De lxm strömmar glädje genom hela min kropp. Så fort du rör vid mej, tänker jag "omg, han rör mej" som om de aldrig hänt förut. känns som om att varje kyss du ger mej, vore den första. De är helt sjukt jag vet. Men antar att de är så när man är kär :$

 

Du är min man, du är min kvinna, du är min pojkvän, du är min familj, du är mitt allt Paulo! Jag tänker inte låta nånting fucka upp de den här gången. Även om jag känner mej arg ibland, överstiger min kärlek till dej all aggression. Som att släcka eld med vatten. När vi bråka fick jag en inblick i hur de skulle vara att vara utan dej. De är inget liv jag vill leva! Du är de bästa jag har! Du ger mej kraft för varje dag som går.

 

Jag vill inte säga de… men du vet att jag gör de. Utan att jag behöver säga de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0