måste skriva av mej

Vet inte vart jag ska börja, eller vart de här slutar. Men jag kan börja med att berätta historian.

 

 

Igår kväll satt jag framför datan som vanligt gjorde ingenting. Så ringde min mobil från en kompis som heter "L". Hon berättade att min kompis "C" hade haft sex med mitt ex. De är alltså fjärde gången. Jag hade misstänkt de innan för hon pratade alltid om honom. Så frågade jag henne, men såklart förneka hon.

Så i ren ilska skicka jag ett sms där de stod "sanningen kommer alltid fram". Jag va skit trött å skit sur. och överst på min kontakt lista ligger Paulo. Tror ni inte jag råkar trycka på honom??? Exakt efter jag skicka de till "C" som jag trodde. Så la jag mobilen under kudden och somnade på 0.3 sekunder.

 

Under hela nattens gång har Paulo smsat och ringt angående "sanningen kommer alltid fram". När jag vakna och läste alla smsen trodde jag först att de va jag som hade gjort något. Sen kolla jag igenom alla skickade och såg att jag skickat heeeelt fel. Jag blev skit ledsen sa förlåt och allting.

 

Såklart blir han asförbannad, vilket är förståeligt. Men att gå in på facebook och säga att man är singel gör mej jävligt ledsen. De va ett rent å skärt misstag, ett fel sms. och nu är jag tydligen singel. vilket är sjukt synd, för en sån liten sak. Du säger alltid till mej att prata om saken som hänt. Men du ignorerar ju mina sms, vad mer finns att göra? Jag har kämpat för dej så många många gånger. Känns som om du tar mej för givet, som om du inte tycker om mej längre, som om du glömt allt vi haft, glömt allt vi gjort. De svider…

 

Finns här oavsett vad, de vet du


Kommentarer
Postat av: e

så är han en kille man inte ska va med. hihihihihihihihihihih men att han blev sådär dum i huvet har han ingen rätt för.

2011-01-16 @ 20:17:01
Postat av: kitty

jag förstår inte va du menar :O

2011-01-17 @ 17:15:15
Postat av: e

om han är en sån fånig kille som sätter "singel" på sin facebook DIREKT, för ett fel-sms. då visar det ju mycket han är till kille, om han gör slut med dej för en sån LITEN sak så är han ju inte värd ngt? :s

2011-01-18 @ 03:01:12
Postat av: kitty

de är sant :(

2011-01-21 @ 00:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0