ska börja blogga igen!

Hejhej! Nu ska jag äntligen börja blogga igen! Och de kommer absolut inte bli som förra gången! Jag kommer inte skriva ut lika mycket personliga saker, jag kommer blogga när JAG vill och känner för det.

 

Och framförallt ska jag inte skriva skit om andra. Anledning till varför jag gjorde de, är för att jag har ADHD. När man har de, fattar man inte riktigt vad man håller på med, eller vad man ger sig in på.

Men nu äter jag medicin och vet exakt vad jag ska skriva och inte.

 

Den nya bloggen blir inte en blogg för er tyvärr utan en blogg för mej!

Som en dagbok. Jag ska lägga upp naglar, muffins, kläder.

 

Och en av anledningarna till att jag börja blogga igen är för att jag ska kunna skriva ner mina drömmar. Alltså nattdrömmar! Jag drömmer så mycket konstigt så jag tycker de är roligast att skriva ner dom :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0