första inlägget på länge

Måste verkligen få skriva av mig.

 

För det första fattar jag inte hur du kunde förlåta mej för de "val" jag gjorde förut. Men å andra sidan, du har svikit mej så många gånger.

 

Jag sitter å tänker på tiden. Sommaren då de va du och jag. Sommaren då jag varje dag åkte till dig. Du va speciell. Du är fortfarande speciell. Du har en verklig plats i mitt hjärta. Du är en tvättäkta vän uppifrån och ner.

Jag kommer ihåg att du alltid hämtade mej på moppe. och jag va alltid lika rädd att jag skulle flyga av för att du körde som en idiot. Jag kommer ihåg alla kvällar då jag frågade vart vi skulle och du sa nånting. Men när vi väl kom fram va ni någon heeeeelt annanstans.

Jag kommer ihåg hur du alltid brukade peta ner dina fingrar i aquariumet.

Jag kommer ihåg hur du alltid tjatade om dina spånga mackor.

Men de är ingenting som kommer hända igen. Jag har mitt liv nu, som jag trivs med. Vi får vara glada över minnena vi skapat tillsammans.

 

Men kom ihåg att du är den personen som får mej levande, och att jag alltid finns för dej. Du är underbar vännen, du vet vem du är <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0