Blickar tillbaka

Idag va de nästan exakt 2 år sen de hände…

 

jag kommer ihåg de så jävla väl! Jag slutar aldrig tänka på de. Och varje gång jag ska försöka prata om de slutar de bara i tårar. Förstår du va du har gjort med mej?!?! Att se dej vandra omkring på gatorna gör mej rädd. Borde inte såna som du sitta inne? Men nej de blev ju inte så…

 

Hos Prima så sa dom "han har inte förändrat din personlighet. Men han har gjort allt mycket svårare för dej"

 

De är så jävla sant! Har aldrig känt mej så maktlös som jag gjorde då.


Kommentarer
Postat av: Daddde

Jag tror jag vet vad du snackar om :/ inte bra asså <3

2010-11-14 @ 11:53:59
Postat av: Anonym

första gången ja får respekt för dig, inte för att ja vet vad som hänt dig men har själv vart me om något hemskt. hoppas du mår bra

2010-11-14 @ 13:53:04
Postat av: kitty

aah, dadde du vet va de handlar om ¨/ <3

2010-11-14 @ 14:16:24
URL: http://ilovekitty.blogg.se/
Postat av: David

Du e stark kitty . love you <3

2010-11-14 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0