Fight med ex-pojkvän

Vilken underbar dröm jag hade!

 

Jag drömde att jag va påväg till IKEA med min kompis christoffer. Väl inne på IKEA träffade jag Paulo (min pojkvän) sen när vi hade gått en liten stund får jag syn på mitt ex, som jag hatar över allt annat! Jag går rakt fram till honom, spottar honom i ansiktet och börjar slå så hårt jag kan.

 

När allt va över satte vi oss i bilen igen för att åka till Liseberg??? Så skickar mitt ex ett sms där de står "förlåt för att du slog ner mej, vill du bli tillsammans igen?" WHAT?

 

och helt plötsligt var jag i liseberg, i spökhuset där någon gång på gång skrek "jag vill ut!"

Sen gick jag till ett kloss hus. Där man bara lekte med klossar… Sen vakna jag

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är exet? :o

2011-06-22 @ 15:36:59
Postat av: kitty

skulle du inte vart anonym skulle du fått veta :)

2011-06-30 @ 17:55:13
URL: http://ilovekitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0